sr+381 64 1901919 office@balkanhelicopters.rs

Uloguj se

Prijavi se

Kada napravite nalog, moći ćete da pratite status plaćanja i ostavljate ocene za ture koje ste obišli.
Korisničko ime*
Lozinka*
Potvrdi lozinku*
Ime*
Prezime*
E-mail*
Telefon*
Država*
* Pri otvaranju naloga podrazumeva se da ste saglasni sa uslovima koripćenja i izjavama o privatnosti.

Imate nalog?

Uloguj se
+381 64 1901919 office@balkanhelicopters.rs
sr

Uloguj se

Prijavi se

Kada napravite nalog, moći ćete da pratite status plaćanja i ostavljate ocene za ture koje ste obišli.
Korisničko ime*
Lozinka*
Potvrdi lozinku*
Ime*
Prezime*
E-mail*
Telefon*
Država*
* Pri otvaranju naloga podrazumeva se da ste saglasni sa uslovima koripćenja i izjavama o privatnosti.

Imate nalog?

Uloguj se

Najčešće postavljana pitanja

U koje vreme se odvijaju ture?

Vreme leta zavisi isključivo od dogovora sa operaterima. Vreme leta koje Putnik zatraži prilikom rezervacije može biti zauzeto, stoga Prodavac predlaže prvi slobodan termin. Zbog obima vazdušnog saobraćaja i/ili operativnih razloga, vreme poletanja i vreme sletanja je okvirno i može da varira +/- 30min.

Šta se dešava ukoliko želim da promenim rezervaciju?

Rezervacija, kao i sve informacije, pomeranje letova, otkazivanje vrši se isključivo putem e-mail adrese Prodavca (info@balkanhelicopters.rs) i u što kraćem vremenskom roku ćemo Vam odgovoriti. Rado ćemo promeniti Vašu rezervaciju do 4 dana pre planiranog leta.

U slučaju da Kupac želi da pomeri let na neki drugi termin, gubi pravo na povraćaj novca i kupljena karta preuzima svojstvo poklon vaučera, što znači da Kupac ima pravo na još dva termina za iskorišćenje leta, ali bez mogućnosti povraćaja novca. U tom slučaju, Kupac je u obavezi da kontaktira Prodavca radi zakazivanja sledećeg termina, najkasnije 6 meseci od dana kupovine karte.

U slučaju da se prilikom drugog zakazanog termina zahteva pomeranje leta, ukoliko je otkazivanje izvršeno od strane Prodavca, Kupac ima pravo na još jedan termin po izboru (ukoliko taj termin nije već zauzet). U slučaju otkazivanja/pomeranja drugog termina od strane Kupca, Kupac je dužan da let otkaže minimum 4 dana ranije, u suprotnom let se smatra iskorišćenim i nema pravo na treći termin. Kupac je u obavezi da kontaktira Prodavca radi zakazivanja trećeg termina, najkansije 6 meseci od dana kupovine karte.

Šta se dešava ukoliko želim da otkažem rezervaciju?

Ukoliko imate poklon vaučer, u slučaju otkazivanja leta nema povraćaja novca, ali imate mogućnost pomeranja na drugi termin.
Ukoliko imate kupljenu kartu i rezervisan let, u slučaju otkazivanja leta, vraćamo novac u sledećem iznosu:

• Četiri dana ranije – pun iznos;
• Tri dana ranije – 50% od uplaćenog iznosa;
• Dva dana ranije – 30% od uplaćenog iznosa;
• Jedan dan ranije – nema povraćaja novca.

U slučaju otkaza leta od strane Kupca, Kupac je u obavezi da popuni “Izjavu o odustanku ugovora zaključenog na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija” i istu dostavi putem e-mail adrese: info@balkanhelicopters.rs u suprotnom povrat novca neće biti moguć. Povraćaj novca se vrši u roku od 7 radnih dana od dana otkazivanja leta.

Može li Balkan Helicopters otkazati moj let?

Balkan Helicopters zadržava pravo da otkaže letove u kratkom roku zbog lošeg vremena i drugih uslova koji mogu uticati na bezbednost leta. U slučaju da Vaš let bude otkazan, vaučer će ostati važeći, ali let mora biti pomeren na drugi dan .
Preciznije definisani uslovi koji mogu prouzrokovati otkazivanje leta:
• Nepovoljne meteorološke situacije(smanjena vidljivost, pojava magle, jakih padavina kiše i snega, niska baza oblaka);
• Bolesti pilota;
• Nemogućnost realizacije leta usled tehničkog kvara vazduhoplova;
• Nemogućnost realizacije leta usled ograničenja službe kontrole letenja.

Ukoliko je let pomeren od strane Prodavca, Kupac ima pravo na još dva termina za iskorišćenje vaučera do datuma isteka vaučera, pri čemu je Kupac u obavezi da kontaktira Prodavca, minimum četiri dana ranije pre novog termina.

U slučaju da Kupac želi da pomeri let na neki drugi termin, ima pravo na još dva termina za iskorišćenje leta, pod uslovom da je otkazivanje rezervisanog termina izvršio minimum 4 dana ranije, u suprotnom gubi pravo na još dva moguća termina za iskorišćenje i let se smatra iskorišćenim.

U slučaju da se prilikom drugog zakazanog termina zahteva pomeranje leta, ukoliko je otkazivanje izvršeno od strane Prodavca, kupac ima pravo na još jedan termin po izboru (ukoliko taj termin nije već zauzet). U slučaju otkazivanja/pomeranja drugog termina od strane Kupca, Kupac je dužan da let otkaže minimum 4 dana ranije, u suprotnom let se smatra iskorišćenim i nema pravo na treći termin.

Vaučeri koji se prvi put koriste u poslednjem mesecu važenja vaučera, u slučaju pomeranja leta od strane Kupca, moći će da se iskoriste za pomereni let koji će se odviti do datuma isteka vaučera, osim ako se ne produži važenje istog.

Postoje li predmeti koje ne smem uneti na let?

Predmeti koji mogu ugroziti bezbednost plovidbe, odnosno lica ili imovine u helikopteru, kao što su predmeti navedeni u Propisima o prevozu opasne robe, i koji su zabranjeni da se unose na let su:
– Vatreno oružje (uključujući replike ili igračke)
– Eksplozivi (vatrometi, rakete)
– Gasovi (cilindri za kompresovani gas, suzavac)
– Gasni uređaji
– Zapaljivi materijali (benzin, lakša goriva, boje, razrađivači, šibice, upaljači)
– Otrovi (pesticide, insekticidi)
– Korozivi (baterije, žive)
– Oštri predmeti, kao što su noževi.

Postoje li zdravstvena ograničenja koja me mogu sprečiti da letim?

Ne preporučujemo letenje osobama koje boluju od epilepsije, trudnicama, osobama sa nedavnim povredama glave, osobama koje pate od nesvestice, paničnog poremećaja, visokog krvnog pritiska, problema sa leđima i srčanim problemima.

Postoje li ograničenja za težinu?

Ograničenje težine je različito za svaki tip helikoptera za ukupan broj putnika na letu. Ukupan broj putnika za helikopter Robinson R44 je tri i ukupna težina svih putnika (bez pilota) iznosi 255kg.

Postoje li ograničenja za godine?

Sva deca moraju biti sposobna da sede u svom sedištu. Deca uzrasta 2-11 godina moraju da lete u pratnji roditelja, a deca uzrasta 12-18 mogu da lete ukoliko je roditelj prisutan na zemlji.

Postoje li razlozi koji me mogu sprečiti da letim?

Pilot po svom nahođenju može odbiti bilo koju osobu na let ukoliko sumnja da je osoba pod uticajem alkohola ili drugih opijata.

Da li ću deliti let sa nekim koga ne znam?

Ukoliko ne rezervišete eksluzivni let (najam svih mesta u helikopteru), možda ćete deliti kabinu helikoptera sa drugim ljudima. Ako postoji mala potražnja za odabrano vreme letenja, let će možda biti pomeren. Ukoliko se to desi, mi ćemo učiniti sve što je moguće da Vas kontaktiramo najmanje 24 sata pre planiranog vremena leta putem telefona i email-a, koristeči podatke koje ste dali prilikom rezervacije.

Da li imam osiguranje tokom leta?

Da, u cenu je uračunato osnovno osiguranje putnika.

Imam vaučer. Kako mogu da ga iskoristim?

• Kupac je dužan da vaučer iskoristi u roku od 6 (šest) meseci od dana uplate.
• Kupac je u obavezi minimum 4 dana pre željenog termina leta da zatraži termin za isti.
• Nakon isteka 6 (šest) meseci od dana uplate, a da vaučer nije iskorišćen, on postaje nevažeći sa nemogućnosti povraćaja novca.
• Vaučer se može produžiti na period od tri meseca uz dodatni trošak od 50 evra u dinarskoj protivvrednosti koji se plaća PRE isteka roka važenja vaučera. Nakon isteka navedenog datuma na vaučeru, isti se NE MOŽE produžiti.
• Troškovi poklon vaučera se ne refundiraju. Prenosivi su na drugo ime ukoliko se promena imena najavi najmanje 7 dana unapred.
• Poklon vaučeri se mogu nadograditi samo za let sa većom novčanom vrednošću.
• Potrebno je dostaviti tačan broj putnika, tačna imena i prezimena svakog putnika i kilažu svakog putnika, sa napomenom da li ima dece na letu, kao i kontakt telefon.
• Potrebno je dostaviti destinaciju i svrhu leta (transport, venčanje, izviđanje iz vazduha, snimanje, itd) u slučaju čarter leta.
• Potrebno je dostaviti vreme zadržavanja na destinaciji , u slučaju čarter leta.
• Posebne zahteve i potrebe (ukoliko je primenljivo).
• Kašnjenje korisnika se toleriše do 30min pre poletanja, kada će biti moguće pomeriti let kasnije u toku dana u skladu sa opterećenjem Prodavca.
• U slučaju kašnjenja više od 30min od naznačenog vremena na karti, let se smatra izvršenim.
• Kupac je dužan da sve korisnike vaučera obavesti o pojedinostima ovog Ugovora koji se odnose na let helikopterom i iskorišćenje vaučera.

Da li je moguće produženje roka važenja vaučera?

Naravno. U slučaju da želite da produžite rok važenja vaučera, možete to uraditi ukoliko nas kontaktirate pre isteka samog vaučera. Vaučer se produžava za još 3 meseca uz doplatu od 50 evra.

Koliko pre leta treba da budem na helidromu?

Morate da budete na helidromu 30 minuta pre zakazanog leta, da biste završili check-in i pretpoletno bezbednosno uputstvo. U slučaju kasnih dolazaka nećete biti u mogućnosti da se ukrcate i da dobijete povraćaj novca.

Da li vremenski uslovi utiču na izvršenje leta?

Balkan Helicopters zadržava pravo da otkaže letove u kratkom roku zbog nepovoljne meteorološke situacije (smanjena vidljivost, pojava magle i jakih padavina kiše i snega, niska baza oblaka), i drugih uslova koji mogu uticati na bezbednost leta.
U slučaju kada je letenje započeto za potrebe izvršenja usluge i dođe do prekida leta usled više sile (viša sila je prirodni događaj ili ljudska radnja koja se nije mogla predvideti ili sprečiti, a usled kojih je nastupila šteta, s tim da se ljudska radnja nije mogla pripisati u krivicu lica na koje bi inače padala odgovornost, kao npr: pogoršanje meteorološke situacije, naredbi kontrole letenja, itd), kao i drugih nepredvidivih situacija (mučnina putnika, strah, itd.), smatra se da je usluga u potpunosti izvršena i Kupac nema pravo na povraćaj novca.
U slučaju kada je oblačno i /ili kišovito, a visina oblaka i vidljivost u propisanim granicama, let se odvija normalno.

Kako će me Balkan Helicopters kontaktirati?

Kontaktiraćemo Vas u slučaju vremenskih i/ili drugih promena u vezi sa rezervacijama/Vašim letom, putem email-a i broja telefona datih u trenutku rezervacije.

Mogu li izabrati svoje sedište u helikopteru?

Konačan raspored sedenja u helikopteru određuje se prema rasporedu težina svih putnika na letu. Izaći ćemo Vam u susret sa odabirom sedišta koliko je u našoj mogućnosti, ali ne možemo garantovati Vaše mesto unapred. U helikopteru Robinson R44 zagarantovano vam je sedište do prozora.

Da li deca plaćaju punu cenu karte?

Kupovina pojedinačnih karata se računa po sedištu. Iz bezbednosnih razloga svako ko leti u helikopteru mora da ima svoje sedište i vezan pojas. Iz tog razloga deca plaćaju punu cenu.

Kako mogu doći do mesta poletanja?

Molimo Vas kontaktirajte nas za detalje mesta poletanja.

Koje je najbolje vreme dana za let?

Letovi se vrše isključivo u periodu od izlaska do zalaska sunca u uslovima dobre vidljivosti.

Da li letite iznad grada?

Grad Beograd ima striktna pravila koja se odnose na helikopterski prevoz koji se vrši iznad grada i koji ne dozvoljava let iznad strogog centra. Ruta leta zavisi od kupljene karte.

Na kojoj visini se leti?

Prosečna visina leta je od 150m do 300m iznad zemlje.

Koliko vremena traje poletanje helikoptera?

Ukoliko je helikopter već u radu, poletanje koje podrazumeva odvajanje od zemlje do uspostavljanja bezbednog režima penjanja, traje najviše 30 sekundi.
Ukoliko se helikopter startuje u svrhu poletanja, procedure startovanja i poletanja mogu da traju i do 5min.

Kako da rezervišem let za specijalnu priliku?

U slučaju da želite da iznenadite voljenu osobu za rođendan, veridbu ili imate bilo koji drugi razlog za slavlje, tu smo da Vam pomognemo. U dogovoru sa nama ćete izabrati panoramski ili čarter let koji najviše odgovara Vašim potrebama. Ukoliko imate dodatne ideje stojimo na raspolaganju oko planiranja Vašeg specijalnog dana.

Želite let koji nije izlistan u našim ponudama?

Ukoliko imate ideje gde želite da letite i šta želite da vidite, kontaktirajte nas radi daljeg dogovora.
U slučaju sletanja na van aerodromske površine – Ukoliko naši piloti smatraju da je lokacija podobna za bezbedno sletanje i poletanje helikoptera, potrebno je pre izvršenja samog leta izraditi bezbednosnu procena rizika za mesto poletanja/sletanja. Ova procena rizika podrazumeva dolazak pilota na samu lokaciju radi izviđanja podobnosti terena (tačne dimenzije i površine), postojanje prepreka, itd. Ova procena rizika se obračunava nezavisno od same cene leta i troškovi izrade dodatkom troškova prevoza

Mi smo četvoročlana porodica, da li možemo da letimo zajedno?

Predviđen helikopter za 4 putnika je Robinson R66. Ukoliko ispunjavate zahteve u pogledu maksimalnih težina i ukoliko je u pitanju panormaski let ne bi trebalo da bude problema. U svim ostalim situacijama molimo da nas kontaktirate. Svaki putnik mora da ima svoje sedište i vezan pojas iz bezbednosnih razloga. Deca ne smeju da sede u krilima roditelja. Ukoliko Vas zanima ovakav let ,molimo da nam pošaljete upit.

Želite da organizujete team building za svoje zaposlene?

Slobodno nas pozovite imamo ponudu već spremnu za vas!

Snimate promotivni materijal, video ili tražite ideju za fotografisanje Vaših proizvoda?

Na našoj facebook ili Instagram stranici možete videti kako mogu izgledati promotivni materijali, spotovi ili fotografisanje različitih proizvoda. Za više informacija o ponudi iznajmljivanja i brendiranja helikoptera i/ili prostora možete nam se obratiti na 0641901919 ili na info@balkanhelicopters.rs.